VITRALLS

BAPTISTERI DE LA SEU DE MANRESA, 2007

PRINCIPIS BÀSICS DEL DISSENY

Suggerir uns valors espirituals mitjançant una impressió visual senzilla, simple i colorista.

Utilitzar un simbolisme actual, d'estil abstracte, i no pas figuratiu, però alhora de fàcil comprensió.

Concebre un disseny global, com a escenari circular, on la unitat de la composició és imprescindible.

Fer sentir l'espectador en un espai harmònic, agradable, que li produeixi benestar.

Projecte publicat al llibre:
Lacuesta Contreras, Raquel, Alexandre Soler i March, Arquitecte, COAC 2018 (p.266-268)



 

 



VITRALLS

ROSASSA ESGLÉSIA SANTA MARIA DE NAVARCLES, 2014

PROPOSTA DE ROSASSA PER A L'ESGLÉSIA SANTA MARIA DE NAVARCLES

Com a element ornamental, la rosassa ha de transmetre, a través de la llum i del color, "el contacte amb l'espiritualitat i l'ascensió al sagrat". Les seves característiques principals són les següents:
- Obertura circular: tradicionalment amb un disseny geomètric de tires de pedra entre les quals es col·locaven vidres de colors.
- Decoració en sentit radial: la traceria de pedra representa estilitzadament els pètals d'una rosa (d'aquí el nom "rosassa").
- Simbologia religiosa: relata la història bíblica d'una figura que apareix al ventre de la composició.

Les dimensions de la rosassa de Santa Maria de Navarcles, d'un metre de diàmetre aproximadament, ens aproximen aquest element a l'òcul romà, que en el període romànic es transformà en finestra, i en el gòtic es va anar ampliant.
L'Esgésia de Santa Maria de Navarcles es va veure afectada per la guerra, i al seu interior conviuen diversos estils. Encara conserva les relíquies de Sant Valentí, que seran el punt de partida per a la nova proposta de disseny en el marc de la nova façana



 

 



VITRALLS

URBANIZACIÓN SANTA CLARA (MARBELLA), 2008

FACHADA
COMEDOR
PISCINA


 

 



Utilitzem cookies propies i de tercers per mostrar publicitat personalitzada segúns la seva navegació.
Si continua navegant considerarem que accepta l'us de cookies. OK Més informació